Posted by : Unknown Sunday, February 23, 2014


ကၽြန္ေတာ္အိမ္ျပန္တဲ့လမ္းမွာ လယ္ကြင္းေတြရွိပါတယ္။ လယ္ယာစိုက္ပ်ိဳးေနၾကတာေပါ့။ အဲဒီက 

လယ္သမားေတြနဲ႕လဲ ရင္းႏွီးၿပီး မ်က္မွန္းတမ္းမိေနပါၿပီ။ တစ္ေန႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ရံုးကေန 

အိမ္ျပန္လာခဲ့တယ္။ ညေနေစာင္းအခ်ိန္ေလးေပါ့။ လယ္သမားတစ္ေယာက္ဟာ ကားပ်က္ေနတယ္။ 

ကၽြန္ေတာ့္အိမ္နဲ႔ လမ္းၾကံဳတာေၾကာင့္ သူ႔ကို ကၽြန္ေတာ္ကားေပၚေခၚတင္သြားတယ္။


ကားေပၚမွာ သူနဲ႕ကၽြန္ေတာ္စကားေျပာျဖစ္တယ္။ လယ္သမားဟာ ညည္းညဴတယ္။ သူဒီေန႔ ျပႆနာေတြ 

ေတာ္ေတာ္ျဖစ္တယ္။ လယ္ထြန္စက္ကလဲ မနက္ကတည္းကပ်က္ေနတယ္။ ျပင္လို႕လဲၿပီးေရာ 

လယ္ထြန္တယ္ သိပ္မၾကာေသးဘူး ထယ္သြားက်ိဳးသြားတယ္။ သယ္လာတယ့္ ထမင္းဘူးလဲ 

ေခြးေတြ၀ိုင္းဆြဲသြားတယ္။ အိမ္ျပန္ေတာ့ ကားကပ်က္ျပန္ေရာ။ ကၽြန္ေတာ္လဲ သူ႕ကို ျဖစ္မွျဖစ္ရေလလို႕ 

ေျပာရံုကလြဲၿပီး ဘာမွမေျပာနိုင္ဘူး။


သူ႕အိမ္မေရာက္ခင္ လယ္ကြင္းေတြအဆံုးက သစ္ပင္ေလးနားမွာ ကားခဏရပ္ခိုင္းတယ္။ၿပီးေတာ့ 

သစ္ပင္ေလးမွာ လက္ႏွစ္ဖက္နဲ႕ တစ္စံုတစ္ရာကို ခ်ိတ္ေနတဲ့ပံုလုပ္ေနတယ္။ လက္ထဲမွာလဲ ဘာမွမရွိဘူး။ 

ကၽြန္ေတာ္ထင္တာက ဒီလူေဂါက္ေနလားေပါ့။


လယ္သမားအိမ္ေရွ႕ကၽြန္ေတာ္လိုက္ပို႕ေပးတယ္။ အိမ္ေရွ႕ေရာက္ေတာ့ လယ္သမားက 

အိမ္ထဲခဏ၀င္ဖို႕ေခၚလို႕ အိမ္ထဲ ကၽြန္ေတာလိုက္သြားတယ္။ အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့ သုန္မႈန္ေနတဲ့ 

လယ္သမားမ်က္ႏွာ ခ်က္ျခင္းေျပာင္းလဲသြားတယ္။ ကေလးေတြက သူ႕ကိုလာေပြ႕ဖက္တယ္။ သူ႕မိန္းမက 

သူ႕ပါးကိုလာနမ္းတယ္။ သူ႕မ်က္ႏွာကလဲ ၿပံဳးေပ်ာ္ေနတာေပါ့။


ခဏေနေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ကားဆီျပန္ခဲ့တယ္။ လယ္သမားလဲ လိုက္လာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္မေနနိုင္ေတာ့ဘူး 

သူ႕ကို ဘာလို႕အိမ္ထဲေရာက္ေတာ့ မ်က္ႏွာျပံဳးသြားတာလဲေပါ့။ သူကေျပာတယ္ ” 

ခင္ဗ်ားကၽြန္ေတာ္သစ္ပင္ေလးနားကို သြားတာမွတ္မိလား တကယ္ေတာ့ အဲဒါကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ 

ျပႆနာသစ္ပင္ေလးဗ် ကၽြန္ေတာ္အလုပ္အဆင္မေျပတာေတြ ျပႆနာေတြ ၾကံဳခဲ့ၿပီး 

အိမ္ျပန္ေတာ့မယ္ဆိုရင္ အဲဒီသစ္ပင္ေလးမွာ ကၽြန္ေတာ့္ျပႆနာေတြကို ခ်ိတ္ခဲ့လိုက္တယ္။ အိမ္ကို 

ကၽြန္ေတာ့္ ျပႆနာေတြ သယ္မသြားေတာ့ဘူး။ တကယ္လို႕ ျပႆနာေတြ အိမ္ကိုပါသြားၿပီး 

ကၽြန္ေတာ့္မ်က္ႏွာ သုန္မႈန္ေနရင္ အိမ္ကလူေတြေရာ စိတ္ေပ်ာ္ရြင္နိုင္ပါ့မလား မနက္ေရာက္လို႕ 

ကၽြန္ေတာ္ အလုပ္ျပန္သြားေတာ့မွ အပင္က ျပႆနာေတြ ျပန္သယ္သြားတယ္။အဲဒီျပႆနာေတြကို 

ျပန္ရွင္းတယ္။ ျပႆနာအသစ္ေတြပါလာရင္လဲ ျပန္ခ်ိတ္ခဲ့တယ္။”


ကၽြန္ေတာ္အိမ္ကိုကားေမာင္းလာတယ္။ ကၽြန္ေတာ္အလုပ္မွာ အဆင္မေျပတာေတြ ျဖစ္ၿပီဆိုရင္ 

အိမ္ကိုသယ္လာမိတယ္။ တစ္ခါတစ္ေလ အလုပ္က မေက်နပ္မႈေတြေၾကာင့္ အိမ္က 

ဘာမွမဆိုင္တဲ့လူေတြအေပၚ ေဒါသျဖစ္တတ္တယ္။ မိန္းမနဲ႕လဲ ခဏခဏပဲ။ ကၽြန္ေတာ့္ 

အိမ္နားေရာက္လာေတာ့ ကၽြန္ေတာ္ဟိုဟိုဒီဒီလိုက္ရွာတယ္။ သစ္ပင္တစ္ပင္ေပါ့။ 

ကၽြန္ေတာ့္ျပႆနာေတြကို ခ်ိတ္ဖို႕အပင္ေလ။

Leave a Reply

Note: Only a member of this blog may post a comment.

Subscribe to Posts | Subscribe to Comments

- Copyright © MCT - Date A Live - Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -